Aquafresh
Když SmithKline Beecham v roce 1973 původně vyvinul zubní pastu Aquafresh ® , byla navržena tak, aby se stala vedoucí značkou zubních past na trhu ústní hygieny. SmithKline Beecham věděl, že aby se jejich zubní pasta stala úspěšnou, musí mít jedinečnou vlastnost, která se odlišuje od jejích konkurentů. Přišli se dvěma odlišnostmi než měli dosavad dostupné zubní pasty:
1. Aquafresh ® byla první pruhovaná zubní pasta, která byla v té době uvedena na trh ústní hygieny. Původně měl modré a bílé pruhy, které se synchronizovaly se dvěma klíčovými výhodami produktu: svěžím dechem a bojem proti zubnímu kazu.
2. Aquafresh ® byla také první značkou, která nabídla „svěžest“ jako hlavní přínos produktu pro spotřebitele. Svěží dech a dobře chutnající zubní pasta byly v té době pro mladé lidi a rodiny důležité a zůstávají jimi dodnes.
Stránka 1 z 1 - 8 položek celkem