Rimmel mascara Scandaleyes Lycra Flex 12ml
Rimmel mascara Scandaleyes Lycra Flex 12ml
Řasenka pro skandální objem. Lehká Lycra formule dodá řasám extra objem a zajistí jim pružnost, bez pocitu zatížení. Jedinečný kartáček Scandaleyes MaxDensity rovnoměrně nanese barvu na každou řasu.
SLOŽENÍ
AQUA/WATER/EAU, PARAFFIN, CERA ALBA/BEESWAX/CIRE D'ABEILLE, STEARIC ACID, PVP, CETYL ALCOHOL, PROPYLENE GLYCOL, ARGININE, POLYSORBATE 20, COPERNICIA CERIFERA CERA/COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, PANTHENOL, SYNTHETIC WAX, TALC, CANDELILLA CERA/EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX/CIRE DE CANDELILLA, PHENOXYETHANOL, OZOKERITE, CAPRYLYL GLYCOL, HECTORITE, SIMETHICONE, TOCOPHERYL ACETATE, ACRYLATES/CARBAMATE COPOLYMER, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, COLLAGEN, HYDROLYZED KERATIN, SODIUM SULFATE, POTASSIUM SORBATE, SILICA, SODIUM BENZOATE, [May Contain/Peut Contenir/+/-: CARMINE (CI 75470), CHROMIUM HYDROXIDE GREEN (CI 77289), CHROMIUM OXIDE GREENS (CI 77288), FERRIC FERROCYANIDE (CI 77510), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), MICA, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), ULTRAMARINES (CI 77007)]
UPOZORNĚNÍ
- Naneste řasenku na všechny řasy a pročešte je kartáčkem.
- Oddělte řasy od vnějšího koutku i od vnitřního koutku oka zatočením hřebínku.
- Po zaschnutí první vrstvy přidejte ještě jednu vrstvu a pak opět pročešte řasy štětinkovým kartáčkem.
Vyhněte se kontaktu s očima, v případě zasažení očí vypláchněte vodou. Uchovávejte mimo dosah dětí.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
V roce 1834, kdy se Eugene Rimmel a jeho otec rozhodli založil značku Rimmel, byl kosmetický průmysl podřízen zcela jiným pravidlům. Parfémům se říkalo octová voda, řasenky byly vyráběny s příměsí rtuti a slovo marketing znamenalo prodávat na místním trhu. Naopak v době, kdy Eugene zemřel, se název Rimmel stává obecně rozšířenou definicí pro řasenku. Rimmel odsartoval éru zdravotně nezávadné kosmetiky, kterou přetvářel v umění.
Právě touha posouvat hranice byla důvodem, proč se naše značka rozhodla po další desítky let přicházet s novými inovacemi, bořit konvence, vytvářet nové looky, hledat a nacházet nové verze sebe sama.