Old Spice voda po holení Original 100 ml
Old Spice Originál je pro ty, po jejichž boku je život těžký, ale kteří nám stojí za námahu. Použij ho a buď sám sebou.
Voda po holení Original od Old Spice existuje už celé generace. Tvůj děda ji taky používal, jinak bys tu nebyl. Nebyly by tu ani humidory na doutníky, rumpsteak flambovaný whiskou, reproduktory do auta nebo beránčí kožešina před krb. Je to tak, nebýt Old Spice Original, přišli bychom o všechny tyto vymoženosti, vynalezené muži, kteří se před prací nikdy nezapomněli pořádně navonět.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Vody po holení |
---|---|
Pro koho: | muži |
Velikost: | 100ml |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Old Spice je americká značka produktů pro péči o muže, která zahrnuje vody po holení, deodoranty a antiperspiranty, šampony, tělové vody, krémy na holení a mýdla.
Old Spice byl uveden na trh jako Early American Old Spice společností William Lightfoot Schultz na mýdlo a toaletní potřeby, Shulton Inc., v roce 1937. Poprvé byl zaměřen na ženy, přičemž produkt pro muže byl uveden na trh před Vánocemi na konci roku 1937.
V 70. letech 20. století se Old Spice posunul od značky na holení ke značce vůní a představil charakteristické vůně jako Old Spice Burley.
V červnu 1990 společnost Procter & Gamble zakoupila značky parfémů, péče o pleť, antiperspirantů a deodorantů Old Spice od společnosti Shulton Company.
V průběhu roku 2000 společnost Procter & Gamble představila mnoho forem deodorantů, tělových mycích prostředků a tělových sprejů v několika vůních pod názvem Old Spice.
Počátkem roku 2008 byla původní vůně Old Spice přebalena jako „Classic Scent“, a to jak ve verzi po holení, tak ve verzi kolínské. Bílé skleněné lahve ustoupily plastu a šedé zátky červené. Sprchový gel Old Spice Classic se prodával se sloganem "Originál. Kdyby ho váš děda nenosil, neexistovali byste."
Originální lahvičky, 1992
V roce 2019 jmenovalo Old Spice herce, komika a spisovatele Deona Colea za globálního ambasadora značky pro svou pětidílnou řadu.