Old Spice deostick Original 50 ml
Pánský deodorant stick pro muže - vyvinut speciálně pro mužskou pokožku - zanechá na pokožce pocit svěžesti.
Vůně po dobu až 7 hodin. Old Spice Original 50 ml pánský deodorant stick pro muže - vyvinut speciálně pro mužskou pokožku - zanechá na pokožce pocit svěžesti. Muži jsou v péči o sebe stále náročnější a chtějí zůstat svěží po celý den, ať jsou v kanceláři nebo cvičí ve fitness klubu. Nejen svaly a chytrá hlava ale zaručí obdivné pohledy žen. Začněte den s tou pravou vůní, která vás už neopustí a zaručeně vás udrží v pohodě.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Tuhé deodoranty |
---|---|
Pro koho: | muži |
Velikost: | 50ml |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Old Spice je americká značka produktů pro péči o muže, která zahrnuje vody po holení, deodoranty a antiperspiranty, šampony, tělové vody, krémy na holení a mýdla.
Old Spice byl uveden na trh jako Early American Old Spice společností William Lightfoot Schultz na mýdlo a toaletní potřeby, Shulton Inc., v roce 1937. Poprvé byl zaměřen na ženy, přičemž produkt pro muže byl uveden na trh před Vánocemi na konci roku 1937.
V 70. letech 20. století se Old Spice posunul od značky na holení ke značce vůní a představil charakteristické vůně jako Old Spice Burley.
V červnu 1990 společnost Procter & Gamble zakoupila značky parfémů, péče o pleť, antiperspirantů a deodorantů Old Spice od společnosti Shulton Company.
V průběhu roku 2000 společnost Procter & Gamble představila mnoho forem deodorantů, tělových mycích prostředků a tělových sprejů v několika vůních pod názvem Old Spice.
Počátkem roku 2008 byla původní vůně Old Spice přebalena jako „Classic Scent“, a to jak ve verzi po holení, tak ve verzi kolínské. Bílé skleněné lahve ustoupily plastu a šedé zátky červené. Sprchový gel Old Spice Classic se prodával se sloganem "Originál. Kdyby ho váš děda nenosil, neexistovali byste."
Originální lahvičky, 1992
V roce 2019 jmenovalo Old Spice herce, komika a spisovatele Deona Colea za globálního ambasadora značky pro svou pětidílnou řadu.