Fa sprchový gel Men Kick-Off 250ml

Fa sprchový gel Men Kick-Off 250ml

Dostupnost Skladem (24 ks)
Můžeme doručit do:
24.9.2024
Možnosti doručení
Kód: 1473
51 Kč / ks 42,15 Kč bez DPH
Fa sprchový gel Men Kick-Off 250ml

Sprchový gel Fa Kick-Off jedinečný pocit svežesti. Povzbuzující pocit pro vaše tělo a mysl. Fa Men Sprchový gel Kick-Off obsahuje unikátní recepturu s mentolem a izotonickými minerály, která chrání pokožku před vysoušením při každém sprchování. Mužná, svěží vůně oživuje vaše smysly a poskytne vám nekonečný pocit svěžesti.


SLOŽENÍ
Aqua (water, eau), Sodium laureth sulfate, Cocamidopropyl betaine, Sodium chloride, Glyceryl laurate, Parfum (fragrance), PEG-7 glyceryl cocoate, PEG-40 hydrogenated castor oil, PEG-55 propylene glycol oleate, Propylene glycol, Laureth-2, Sodium hydroxide, Citric acid, Linalool
Benzyl salicylate, Hexyl cinnamal, Limonene, Sodium benzoate, Sodium salicylate, Benzyl alcohol, CI 42090 (blue 1), CI 16035 (red 40)

 

 

 

 

UPOZORNĚNÍ

Naneste na vlhkou pokožku, napěňte a opláchněte vodou. Určeno pro každodenní péči o pokožku celého těla. Vyhněte se kontaktu s očima. Nepoužívejte na podrážděnou, poraněnou nebo citlivou pokožku. Vyhnout se očnímu kontaktu. V případě zasažení očí vypláchněte vodou.

Doplňkové parametry

Kategorie: Sprchové gely
Pro koho: muži
Velikost: 250ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Fa je značka kosmetických výrobků, která byla založena v roce 1954 v Německu, první mýdlo bylo určeno především pro ženyFA je zkratkou z německého slova "frische Aktivität", což znamená "svěží aktivita", a to se také promítá do vlastností a vůní kosmetických výrobků této značky.

U nás zaznamenala značka velký úspěch v 70. a 80. letech minulého století, tehdy nebyla k dostání prakticky žádná jiná kosmetika. Mýdla a deodoranty Fa se tak staly doslova symbolem té doby. 

Společnost Fa patří do kosmetické divize značky Henkel a své produkty nabízí ve více než 150 zemích. Stala se tak jednou z největších kosmetických firem na světě.

Všechny produkty jsou dermatologicky testovány.