Bourjois rtěnka Color Boost Glossy Finish Lipstick 03 2,75 g
Bourjois rtěnka Color Boost Glossy Finish Lipstick 03 2,75 g
Bourjois rtěnka Color Boost Glossy má veganské složení a je z 90 % přírodního původu. Obsahuje vitamínů C, E a B5. Inspirován ovocnými sorbety. Jeho měkká a mimořádně pohodlná textura se na rtech rozplývá od první aplikace. Kokosový oleje a bambuckého máslo zajišťuje dlouhotrvající hydrataci rtů.
SLOŽENÍ
BYL PALMITATE CITRIC ACID ALCOHOL AQUA (WATER), POLYBUTENE-POLYETHYLENE SQUALANE SERICA EXTRACT (SILK EXTRACT). [+/- (MAY CONTAIN): -POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE HYDROGENATED PO- CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES) MICA-CI 15850 LYISOBUTENE-SYNTHETIC WAX-ETHYLHEXYL METHOXY- (RED 6). CI 15850 (RED 7 LAKE) - CI 12085 (RED 36) - CI 15985 CINNAMATE-OCTYLDODECANOL-DIMER DILINOLEYL DI- (YELLOW 6 LAKE) CI 19140 (YELLOW 5 LAKE). CI 17200 MER DILINOLEATE ETHYLHEXYL SALICYLATE DIISOS- (RED 33 LAKE) CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE). CI 45410 TEARYL MALATE BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE (RED 28 LAKE) CI 42090 (BLUE 1 LAKE). CI 45380 (RED 22), POLYMETHYLSILSESQUIOXANE HELIANTHUS ANNUUS LAKE) CI 47005 (YELLOW 10 LAKE). CI 73360 (RED 30 LAKE) (SUNFLOWER) SEED OIL-LECITHIN-PARFUM (FRAGRANCE) CI 75470 (CARMINE). CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE) DIPENTAERYTHRITYL HEXAHYDROXYSTEARATE LIMONENE CI 77742 (MANGANESE VIOLET)]. 12BML003-1 TOCOPHEROL DISTEARDIMONIUM HECTORITE ASCOR
UPOZORNĚNÍ
Rtěnku nejprve naneste do středu rtů a poté vyplňte okraje. Následně rty jemně promněte. Vyhněte se kontaktu s očima, v případě zasažení očí vypláchněte vodou. Uchovávejte mimo dosah dětí.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Vše začalo v roce 1863.
Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.
Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.
V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.
Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.
Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.
Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.