Bourjois pudr Eclat Mineral 01 3g - TESTER

Bourjois pudr Eclat Mineral 01 3g - TESTER

Dostupnost Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
30.9.2024
Možnosti doručení
Kód: TES287
59 Kč / ks 48,76 Kč bez DPH
Bourjois pudr Eclat Mineral 01 3g - TESTER

Má lisované složení bohaté na vitamíny B5, C a E, které pokožku silně vyživují a zanechávají ji hladkou a sametovou. Zvládne zakrýt známky únavy, aniž by se tvořily nevzhledné skvrny. Pleť zmatňuje a zároveň ji dodává rozjasněný vzhled.


SLOŽENÍ
Mica, Kaolin, Zinc Stearate, Avena Sativa (Oat) Kernel Flour, Isopropyl Palmitate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Dimethicone, Lauroyl Lysine, Parfum/Fragrance, Sorbitan Sesquioleate, Caprylyl Glycol, 1,2-Hexanediol, Sodium Benzoate, Tocopheryl Acetate, Punica Granatum Fruit Juice, Euterpe Oleracea Juice, Ascorbyl Palmitate, Panthenol, Glycerin, Aqua/Water/Eau, Lycium BarbarumFruit Extract, Pantolactone, Potassium Sorbate, [May Contain/Peut Contenir/+/-: Titanium Dioxide (CI 77891),Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)]

 

UPOZORNĚNÍ

Naneste pudr krouživými pohyby na obličej. Rozetřete do ztracena. Vyhněte se kontaktu s očima, v případě zasažení očí vypláchněte vodou. Uchovejte mimo dosah dětí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Tvářenky
Pro koho: ženy
Odstín: 01 Rose Clair
Velikost: 3g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Vše začalo v roce 1863. 

Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.

Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.

V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.

Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.

Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.

Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.