Bourjois mini tužka na oči Black & Blue Reflections 0,46 g
Bourjois mini tužka na oči Black & Blue Reflections 0,46 g
Black and Blue je tužka na oči a oční linky, která kombinuje intenzivní barvy a mimořádně dlouhou výdrž pro dokonalý výsledek! Její nové lehké složení se snadno aplikuje na vnitřní i vnější okraje víček, což zajišťuje přesnou linku, rovnoměrné nanášení a neodolatelný tvar od prvního tahu. Nerozmazává se ani nepřetahuje, zůstává perfektní po celý den. Složení je dermatologicky a oftalmologicky testováno, je bezpečné pro nositelky kontaktních čoček.
SLOŽENÍ
C10-18 TRIGLYCERIDES, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, TALC, RHUS SUCCEDANEA FRUIT WAX, TOCOPHEROL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ASCORBYL PALMITATE [+/- (MAY CONTAIN) : MICA, CI 42090 (BLUE 1 LAKE),CI 75470 (CARMINE),CI 77000 (ALUMINUM POWDER), CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77288 (CHROMIUM OXIDE GREENS), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77510 (FERRIC FERROCYANIDE), CI 77510 (FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)].09BMY006-4C
UPOZORNĚNÍ
- Naneste řasenku na všechny řasy a pročešte je kartáčkem.
- Oddělte řasy od vnějšího koutku i od vnitřního koutku oka zatočením hřebínku.
- Po zaschnutí první vrstvy přidejte ještě jednu vrstvu a pak opět pročešte řasy štětinkovým kartáčkem.
Vyhněte se kontaktu s očima, v případě zasažení očí vypláchněte vodou. Uchovávejte mimo dosah dětí.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Tužky na oči a obočí |
---|---|
Pro koho: | ženy |
Odstín: | 43 Black & Blue |
Velikost: | 0,46g |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Vše začalo v roce 1863.
Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.
Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.
V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.
Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.
Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.
Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.