Bourjois mascara Volume Glamour Push Up Waterproof 7 ml

Voděodolná řasenka BOURJOIS Paris Mascara Push Up Volume Glamour Waterproof.

Dostupnost Skladem (36 ks)
Můžeme doručit do:
6.12.2024
Možnosti doručení
Kód: 2536
149 Kč / ks 123,14 Kč bez DPH
Bourjois mascara Volume Glamour Push Up Waterproof 7 ml

Řasenka nádherně zvýrazní a maximálně prodlouží vaše řasy! Vaše oči budou orámované hustým závojem přitažlivých a krásně zdvihnutých řas, které jedinečným způsobem podtrhnou přirozenou krásu vašich očí. 


SLOŽENÍ
AQUA (WATER), SYNTHETIC BEESWAX, CI 77499 (IRON OXIDES), CERA ALBA (BEESWAX), STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, POLYBUTENE, JOJOBA ESTERS, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, POLYETHYLENE, TRIETHANOLAMINE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHENOXYETHANOL, DIMETHICONE, CAPRYLYL GLYCOL, METHYLPROPANEDIOL, PVP, PANTHENOL, BUTYLENE GLYCOL, CELLULOSE, TOCOPHERYL ACETATE, SODIUM LAURETH-12 SULFATE, DIMETHICONOL, SODIUM ACETATE, SIMETHICONE, ISOPROPYL ALCOHOL, TETRASODIUM EDTA, POLYSORBATE 65, POTASSIUM SORBATE, PANTOLACTONE, METHYLCELLULOSE, SORBIC ACID, TOCOPHEROL, BENZOIC ACID, SULFURIC ACID, BHT

 
 
UPOZORNĚNÍ
  1. Naneste řasenku na všechny řasy a pročešte je kartáčkem.
  2. Oddělte řasy od vnějšího koutku i od vnitřního koutku oka zatočením hřebínku.
  3. Po zaschnutí první vrstvy přidejte ještě jednu vrstvu a pak opět pročešte řasy štětinkovým kartáčkem.

Vyhněte se kontaktu s očima, v případě zasažení očí vypláchněte vodou. Uchovávejte mimo dosah dětí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Řasenky
Pro koho: ženy
Odstín: Black
Velikost: 7ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Vše začalo v roce 1863. 

Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.

Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.

V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.

Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.

Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.

Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.