Bourjois mascara Volume Glamour Foudre Black 10 ml
Bourjois mascara Volume Glamour Foudre Black 10 ml
Pro romantický a jemný vzhled je řasenka Volume Glamour Coup de Foudre jasnou volbou! Její špičatý kartáček kopíruje tvar očí a definuje tvůj pohled. Získej něžný přirozený vzhled. Řasy jsou odděleny jedna od druhé od kořínků ke konečkům. Její malý bonus: složení řasenky je obohacené o arganový olej.
SLOŽENÍ
AQUA/WATER/EAU, PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, COPERNICIA CERIFERA CERA/COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, PVP, CERA ALBA/BEESWAX/CIRE D'ABEILLE, PROPYLENE GLYCOL, TRIBEHENIN, POLYSORBATE 20, STEARIC ACID, AMMONIUM ACRYLATES COPOLYMER, PANTHENOL, CAPRYLYL GLYCOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, TOCOPHERYL ACETATE, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, SODIUM HYDROXIDE, TALC, HYDROLYZED COLLAGEN (DERIVED FROM FISH), SILICA, ASCORBYL GLUCOSIDE, SERICA POWDER/SILK POWDER/POUDRE DE SOIE, RETINYL PALMITATE, PANTOLACTONE, HYDROGENATED OLIVE OIL, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, HYDROLYZED KERATIN, DISODIUM PHOSPHATE, POLYSORBATE 60, SODIUM SULFATE, CERAMIDE NG, GOSSYPIUM HERBACEUM (COTTON) POWDER, OLEA EUROPAEA (OLIVE) OIL UNSAPONIFIABLES, SODIUM PHOSPHATE, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, TOCOPHEROL.
UPOZORNĚNÍ
- Naneste řasenku na všechny řasy a pročešte je kartáčkem.
- Oddělte řasy od vnějšího koutku i od vnitřního koutku oka zatočením hřebínku.
- Po zaschnutí první vrstvy přidejte ještě jednu vrstvu a pak opět pročešte řasy štětinkovým kartáčkem.
Vyhněte se kontaktu s očima, v případě zasažení očí vypláchněte vodou. Uchovávejte mimo dosah dětí.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Vše začalo v roce 1863.
Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.
Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.
V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.
Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.
Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.
Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.