Vážení zákaznící, objednávky obdržené od 21.12. budeme expedovat 2.1.25, děkujeme za pochopení.

Aquafresh zubní pasta Multi Action Classic 75 ml

Aquafresh zubní pasta Multi Action Classic 75 ml

Dostupnost Skladem (34 ks)
Můžeme doručit do:
30.12.2024
Možnosti doručení
Kód: 7179
39 Kč / ks 32,23 Kč bez DPH
Aquafresh zubní pasta Multi Action Classic 75 ml
Aquafresh zubní pasta Multi Action Classic 75 ml
Novinka

Díky svým antibakteriálním vlastnostem účinně bojuje proti bakteriím a udržuje vaše dásně zdravé. Anticavity působí na posílení zubní skloviny a zabraňuje tvorbě kazů. Anti-plaque pomáhá udržovat zuby čisté a bez nežádoucího usazování. Zubní pasta také redukuje povrchové skvrny a podporuje zářivější úsměv. Její schopnost bojovat proti zápachu z úst zajišťuje dlouhotrvající svěžest.


SLOŽENÍ
AQUA, HYDRATED SILICA, SORBITOL, GLYCERIN, PEG-6, SODIUM LAURYL SULFATE, XANTHAN GUM, AROMA, SODIUM CITRATE, SODIUM FLUORIDE, ZINC CHLORIDE, SODIUM SACCHARIN, ALUMINA, CARRAGEENAN, LIMONENE, CI 73360, CI 74260, CI 74160

 

 

 

 

UPOZORNĚNÍ

Nevhodné pro děti do 6 let. Pastu nepolykejte. Vyhněte se kontaktu s očima. Při zasažení očí několik minut proplachujte.

Doplňkové parametry

Kategorie: Drogerie
Velikost: 75ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Když SmithKline Beecham v roce 1973 původně vyvinul zubní pastu Aquafresh ®  , byla navržena tak, aby se stala vedoucí značkou zubních past na trhu ústní hygieny. SmithKline Beecham věděl, že aby se jejich zubní pasta stala úspěšnou, musí mít jedinečnou vlastnost, která se odlišuje od jejích konkurentů. Přišli se dvěma odlišnostmi než měli dosavad dostupné zubní pasty:

1. Aquafresh ®  byla první pruhovaná zubní pasta, která byla v té době uvedena na trh ústní hygieny. Původně měl modré a bílé pruhy, které se synchronizovaly se dvěma klíčovými výhodami produktu: svěžím dechem a bojem proti zubnímu kazu.

2. Aquafresh ®  byla také první značkou, která nabídla „svěžest“ jako hlavní přínos produktu pro spotřebitele. Svěží dech a dobře chutnající zubní pasta byly v té době pro mladé lidi a rodiny důležité a zůstávají jimi dodnes.